«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Құмсуат ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кумсуат отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Коучинг "Тиімді жоспарлау сабақтың сәттілігінің кілті"

 

Жоспар коучинг сабақ "Тиімді жоспарлау - табысты болуының кепілі сабақ" 
сабақтың Тақырыбы: 
"Тиімді жоспарлау - табысты болуының кепілі сабақ" 
Жалпы мақсаттары: Өзектендіру білу мұғалімдердің дұрыс мақсат қою, сабақтың сәйкестендіруі сабақтың мақсаты және күтілетін нәтиже. 
оқыту Нәтижелері: коучинг соңында - сабақ мұғалімдер қоюға SMART – сабақтың мақсаттары үшін оқушы белсенді субъектісі өзінің оқу қызметін, яғни қойылған сабақтың мақсаты болды үшін оған тұлғалық маңызды және әкімге оның белсенділігі. 
Түйін идеялар: мақсат Қою сабақтың тұрғысынан оқушының өзгертуге мүмкіндік береді ұйымдастыру принциптері, оқыту және оқушының оған: енжар "объектісінің" білімнің белсенді "субъектісіне" танымдық процесс. 
 сабақтың Барысы: 
1.Кезеңдері сабақ

2.Уақыты

3.Тапсырмалар

4.Қолданылу коуч

5.Қатысушылардың іс-әрекеті сессия 
6.Топтарға бөлу 
3 мин. 
Мұғалімдеріне ұсынылады карточка-погон. Жүреді топтарға бөлу "Кіріспе тақырыбында коучинг 
Кіріспе сөз: 
5 мин. 
2 мин. "бейнеролигін Қарау Паротит және печенье". 
- сіз Қалай деп атауға болады, бұл сюжет? 
-Қалай ойлайсыз, неге арналады біздің коучинг? 
сабақ Жоспары - ең басты құралы, олар пәнінің мұғалімі жүріп өтті. Жоспарлау басталады мақсаттар мен міндеттерге сабақ. Мұғалімдер қояды мақсаттары өз сабаққа? 
сабақтың Мақсаты – бұл алдын ала жоспарланған нәтиже-қол жеткізілуі тиіс ғана емес, мұғалім мен оқушылардың сабақ соңында аяқталуы бойынша зерттеу тақырыптың, тараудың немесе бөлімнен тұрады. 
БҰЛ сабақтың мақсаты бағдарланған, оқушы, тұжырымдалған негізгі нәтижесі, оған ұмтылуы тиіс оқушылар мұғалімнің басшылығымен. 
Барлығына мәлім, мақсат қою – ең сүйікті кезеңі педагогтың дайындық бойынша сабаққа. Жиі мұғалім сабаққа дайындалғанда мұғалім жүгінеді Интернет ресурстарына үшін сауатты тұжырымдауға сабақтың мақсаты. Сонымен қатар, ол ойланбайды азаматтық мақсаттар айқындалуы тиіс нақты мұғалім үшін коЖиі мұғалім сабаққа дайындалғанда мұғалім жүгінеді Интернет ресурстарына үшін сауатты тұжырымдауға сабақтың мақсаты. Сонымен қатар, ол ойланбайды азаматтық мақсаттар айқындалуы тиіс нақты мұғалім үшін нақты сынып оқушысы. Және бөтен мақсаттарға бұл жағдайда екіталай подойдут. Емес, ойлану керек, бұл су құбырына қатысты мәселе сабақ. 
Кезеңін өткізді - негізгі сабақта емес, мұғалімге көру жоспары мен нәтижесі өз әсерін ақыл-оқушы. Алып 2-3 минут сабақта тәжірибелі мұғалімдер. 
Астында сабақтың мақсаты мұғалімдердің көбі түсінеді ту мақсаты, алдына қойған жетуге ұмтылады сабақта мұғалім. Мұғалімнің негізге ала отырып, өз түсіну, ол қажет жету үшін сабақта белгілі бір тақырыпқа, алдарына қойған мақсаты және сабақтың ұмтылады қол жеткізу. Бұл ретте қою туралы оқу мақсаттары оқушылар үшін әңгіме мүлдем жүргізілмейді. 
қойған Кезде мақсатқа өзекті сұрақ: қалай білім беру процесінің әрбір қатысушысы алмады ответит"Миға шабуыл" 
10 мин. мәселе дегеніміз Не сабақтың мақсаты қажеті қанша? Коуч ұсынады, әріптестеріне, тақырып бойынша кластер құру: "Мақсаты". Мұғалім кластер құрайды, таныстырады, оның. 
Танысу теориялық материал 10 мин Коуч ұсынады әріптестеріне теориясымен танысу. Мұғалімдер меңгеруде материал бойынша SMART - мақсаттар.
Талдаңыз сабақ конспектісі. 
Дұрыс тұжырымдалған мақсаты? 
Бағытталған ма олар оқушының? 
Мұғалімдер танысады жоспарлары - конспектами сабақтар алынған, Интернет ресурстары 
Практикалық сабақ. 
Қою СМАРТ - мақсаттарды 15 мин. Преобразуйте сабақтың мақсаты СМАРТ - мақсат. Мұғалімдер топтарда жұмыс істейді, таныстыруда өз жұмыс. Жасайды өз жұмысына өзі баға беруге 
Рефлексия. Рефлексия "Пятерочка" 
Мұғалімдеріне ұсынылады парағында қоршау керек, өз қолын. 
Әрбір саусақ – бұл қандай да бір позиция бойынша өз пікірін айту. 
бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты 
Сұқ саусақ - маған қиын болды (ұнамады) 
Орта – мен үшін

Қосымша 1 
Мақсат проблема болып табылады қазіргі заманғы сабақ. 
мәні неде проблемалары? 
• Ауыстыру мақсаттары құралдармен сабақ. Көбінесе мұғалімдер алады моральдық қанағаттандыру емес, нәтиже сабақ, сондай-ақ, немен айналысты сабақта балалар. Істің мәні бойынша жүргізілуде ауыстыру мақсаттары сабақтың құралдарымен, оларды қол жеткізу. Мысалы: сабақта тарих пәнінің мұғалімі көрсетті тұтас отшашу педагогикалық тәсілдерді, барлық балалар қатыстырылды жұмысын, сабақ жақсы жабдықталған наглядностью. Бірақ қалды түсініксіз: ал қандай қорытынды жасадыңыздар оқушылар бұл сабақта білді? 
• Формалды тәсіл қою кезінде мақсаттары. Расплывчатость және белгісіздік жобаланған мұғалім мақсаттары әкеледі непониманию мақсаттары мен мұғалімдер. 
• шамадан тыс мақсаттары. Ауқымы бойынша мақсаттар бөлуге болады жергілікті және ауқымды. Дәстүрлі сабақта қойылады жаһандық мақсаты, т. е. мақсаты-оған қол жеткізу мүмкін емес бір сабақ. Стратегиялық, жаһандық білім беру мақсаттары баяндалған "білім Туралы" заңда және басқа да құжаттар. Олар диктуются трДәстүрлі 
тәсіл 
к целеполаганию Атты қазақстан"," оқушының Міндеттері кезеңінің сабақ 
(микроцели) 
Үйрету,..., 
мақсаты: оқушылардың ... білу, танып,... 
еске түсіреді... 
тұжырымдау білігі ... болады білу повторят... 
үйренеді... 
бекітуге дағдыларын игеретін дағды жүктелетін... 
поупражняются... 
тәрбиелеу, пәнге қызығушылық алады поразмышлять ... 
туралы ойлануға ... 
көрсете алады ... поразмышляют... 
танытатындар... 
талдау Алгоритмі сабақтың мақсаты: 
1. Анықтау қысқалығы, нақтылығы, қарапайымдылығы және тұжырымдау мақсаттары; 
2. Анықтау қаланды ма тұжырымда-соңғы нәтиже, яғни диагностична ли мақсаты; 
3. Анықтауға қарағанда туындады қою сабақтың мақсаты: талаптарға сәйкес, оқу бағдарламасын қызығушылықпен оқушылар және т. б. 
4. Қандай байланыс мақсатқа сабақтың тақырыбы, т. е. өзекті ли мақсаты; 
5. Дәрежесін анықтау осознанности мұғалімі мақсаты; 
6. Анықтау шындық мақсатқа жету; 
7. Анықтау соотносимость мақсатқа, оқу материалының мазмұнын, оқыту әдістері мен ұйымдастыру нысандары танымдық деятельност

Жаңартылған күні: 02.06.2019 19:51
Құрылған күні: 04.12.2020 18:13

Текст